Oferty pozycjonowania- jak wybierać? - Pozycjonowanie w Google

www.at-rem.pl

O marketingu w sieci - Wiki

Marketing internetowy ? forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony WWW (World Wide Web). Służy do przesłania informacji marketingowej i pozyskania klientów

Oferty pozycjonowania- jak wybierać? - Pozycjonowanie w Google www.at-rem.pl
. Przykłady marketingu internetowego to przede wszystkim różne formy reklamy między innymi strony rezultatów wyszukiwarki, baner, reklamy multimedialne, reklamy serwisów społecznościowych, interstitial, ogłoszenia reklamowe w Internecie, sieci reklamowe oraz e-mail marketing, łącznie z e-mail spam.

Początkowo reklama w Internecie przyjmowała formę tzw. mailingu, czyli wysyłania reklam za pomocą poczty elektronicznej. W 1993 roku nastąpiła rewolucja ? powstała przeglądarka internetowa Mosaic, która potrafiła wyświetlać grafikę i ramki. Od tej pory reklamodawcy mogli dotrzeć do większej liczby potencjalnych odbiorców, a sama reklama mogła przyjąć formę graficzną. Druga połowa lat 90. XX wieku, to bardzo dynamiczny rozwój Internetu i technologii z nim związanych, w tym także reklamy.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing_internetowy


Dlaczego warto korzystać z pozycjonowania stron?

Strony internetowe to obecnie jedne z najskuteczniejszych metod dotarcia do potencjalnego klienta. Za pośrednictwem Internetu możemy naprawdę bardzo szybko dotrzeć do osób nie tylko z drugiego końca Polski, ale także na przykład z zupełnie innego kontynentu.

Nic więc dziwnego, że to właśnie Internet jest miejscem, w którym najlepiej możemy się zareklamować i przedstawić swoje usługi. Warto korzystać z marketingu internetowego, ponieważ dzięki niewielkim nakładom finansowym możemy odnieść pod tym względem naprawdę wspaniałe rezultaty. Stąd też naprawdę warto nieraz skorzystać z usług specjalisty od pozycjonowania stron, który sprawi, że nasza strona internetowa będzie o wiele chętniej odwiedzana przez gości.


URL w Wiki

URL (ang. Uniform Resource Locator) ? oznacza ujednolicony format adresowania zasobów (informacji, danych, usług) stosowany w Internecie i w sieciach lokalnych.

URL najczęściej kojarzony jest z adresami stron WWW, ale ten format adresowania służy do identyfikowania wszelkich zasobów dostępnych w Internecie.

Standard URL opisany jest w dokumencie RFC 1738.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Uniform_Resource_Locator



© 2019 http://pozycjonowanie-w-google.remontdomu.bydgoszcz.pl/